11 Mayıs 2015 Pazartesi

GÖKHAN TEPE ''Seninle Her Yere’'

Arkadaşları ve yakın çevresinin TEPE diye hitap ettiği Gökhan Tepe’nin son albümünü yazalım istedik bugün. İç Ses: Benim kararım değil kesinlikle,  TEPE diyecek kadar yakın hissetmiyorum, ben kendime.
1996 yılında Çöz Beni albümünden beri severek dinlediğim kendini her zaman geliştirmiş ve güzel eserler sunmayı başarıp her Albümünde bir kaç şarkısı hit olmuş kişisel olarak da sevdiğim bir sanatçıdır Gökhan Tepe. ( M.Ö. 996’dan bugüne gelseydin bari, çok erken girdin yazıya be abi). Son albüm ‘’Seninle Her Yere’’ deki  ‘’Gelsende Anlatsam’’ isimli hit parçayı aylar önce yayınladığı için bu albümde bu şarkı hit olur deme şansımız yok artık. (Ben derim sen kendi adına konuş, tutar bu şarkı) Ama başka güzel şarkı varmı diye dinledik değerlendirdik, öncelikle albüm deki 7 şarkı ve 1 remix parçada güzel, dinlenebilirlik yüksek, Gökhan Tepe kalitesi hakim albüme, ama derin değerlendirme ve gizli hit parça analizi yapacak olursak eğer, (Madenmi çıkarıyon, yoksa petrolmü arıyoruz, ne derin analizi, uçtun yine yaa) benim Favorim ‘GÜNAHIN BENDE’ diyorum, şarkının duygusallığı ve sözlerindeki kalite, müzikle uyumu çok iyi, Radyolarda bolca yer alır diye düşünüyorum, ‘’Gelsende Anlatsam Remix’’ albümün hızlı parçası durumunda, bu tarz duygusal bir şarkıdan böyle remix yapmak zor bir iş, çok beğendim, sonra kim yapmış diye bakıncada şaşırmadım, ERDEM KINAY yazıyor çünkü, evet Erdem Kınay 1996 daki ilk albümün beyni, sonraki yıllarda, yollar ayrılsa da bu şarkıda ki buluşma çok başarılı olmuş devamını diliyorum. (Allah versin de, eğer bende iç sessem, sen en baştan 1996 yı buraya bağlamak için yazmadıysan eğer…) Albümün yolu açık olsun, emeği geçen herkesin yüreğine sağlık. Bir sonraki yazımız, Ferhat Göçer, Erol Köse ortak yapımı ‘’Sığmıyorsun Geceye Ve Zamana’’ ( Bu yazıda İmla Hatası varsa ki vardır okurken düzeltin kafanızda byeee)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim Cevap Versin? İçSes mi yoksa Ben mi?

Pages

Popular Posts